úterý 1. května 2012

58.Polabske zavody - Kolin: 3000m

Začátek letní závodní sezóny ...

Kolínský atletický stadión se mi vždy líbil ještě jako dorostenci a tak tam velice rád jezdím a prvomájové polabské závody za to stojí.

Během dubna jsem natrénovat opravdu slušně, jednak díky tomu, že jsem se vyhnul velikonočnímu ochlazení v Čechách únikem do tepla a také považuji duben za téměř rozhodující měsíc připravy a tak jsem se snažil. Také v týdnu před polabkama jsem si naložil oprvadu dost a tak už před závodem jsem cítil, že únava bude větší než chuť. Díky tomu kdy byl 1.květen st. svátkem v útery, tak jsem si upravil předstartovní model z obvyklého: lehký trénink->volno->rozcvičení->závod na: trénink->lehký trénink->volno->závod. K tomu musím přidat ještě velice horké poslední dny a fakt, že teplota v době závodu byla 29stC.

Závod na 3000m jsem sice rozběhl s ambicí na tempo 3:05/km, ale brzo po startu mi bylo jasné, že to dnes nepůjde tak jak bych si přál. Nohy těžké a v tempu jsem ztrácel. Bohužel jsem si to také musel běžet celé sám. Daleko přede mnou tři extraligoví a daleko za mnou tři dorostenci.
Tempo: 1.km 3:06 / 2.km 3:20 (6:26) / 3.km 3:20 (9:46.67) a tak to v těchto číslech vypadá jako takový lepší trénink. No nicméně nevypustil jsem to a doběhl jak jsem mohl, ale podmínky jsem si jednak nastavil sám a také příroda mi nešla vstříc. Věřím ale, že bude letos lépe - i ve výsledcích.

Výsledky:
1 Ondřej Klesnil 87 A. C. TEPO Kladno 08:37.46  
2 Libor Bucifal 93 Hvězda SKP Pardubice 08:46.62  
3 Jan Janů 93 Hvězda SKP Pardubice 08:52.12  
4 Milan Serafin 65 SK Aritma Praha 09:46.67  
5 Jakub Vojáček 95 SKP Nymburk 10:32.27  
6 Michal Bureš 96 AC Čáslav 11:11.62  
7 Michal Myška 98 TJ Lokomotiva Beroun 11:47.90 
.

Žádné komentáře: