sobota 18. ledna 2014

VZ Hala Praha Strahov - 1000m

17.1.2014

Opět kratší trať ...

Po 2000m minulý týden jsem si chtěl ověřit co jsem z tréninků převážně na úrovni tempové vytrvalosti schopný zaběhnout na kratších tratích. Druhé VZ ve strahovské hale mi nabídly 1000m.

V posledních 7 dnech před závodem jsem tělo opět zatížil o něco více a před závodem jsem také únavu opravdu cítil. Už to nebyla ta lehkost jako minulý týden před 2000m. Chuť si zaběhnout opět něco v rychlejším tempu jsem ale měl a tentokrát jsem si i předem ověřil na jaké úrovni je český halový rekord M45 (Petr Louda - 2:48,52) a na ten jsem si zase věřil. Tempo jsem si naplánoval na výsledných 2:45.



Po startu se mi opravdu podařilo běžet první okruhy tak jak jsem si přál, tedy začít o něco rychleji a pak se snažit tempo příliš neztrácet (31.5 / 31.5 / 32.0 / 36.5 / 35.0) - to se mi docela povedlo, ikdyž ke konci už mi síly docházely. Přece jen běžet tuto trať dobře bez naběhané RV a SV se moc nedá. Výsledný čas 2:46,47 je přijemným výsledkem a také českým halovým rekordem v M45 o více jak 2sec.



V nejbližších dnech mě čeká několik tréninků, krátké - 5denní lyže a snad půlka na přeborech Prahy. Pak se rozhodnu zda budu pokračovat v přípravě na halové MS v Budapešti a nebo se rozhodnu pro přípravu na venkovní sezónu.
.

Žádné komentáře: