sobota 11. ledna 2014

VZ Hala Praha Strahov - 2000m

10.1.2014

Konečeně opět v tretrách ...

Problémy s levým př. stehnem a lýtkem snad postupně odeznívají za pomoci fyzioterapeutky, pohoda a klid roste v posledních dnech neuvěřitelným tempem (kdepak se asi zastaví).

Do závodu jsem šel s velkou neznámou co se týče očekávaného výkonu, ale mezi diváky jsem měl tentokrát silnou podporu. Tempo jsem si stanovil na úroveň výsledného času 6:05- 6:10. Po rychlejším prvním okruhu a zklidnění tempa jsem proběhl první km za 3:01,5 což byl dobré, ale současně jsem měl pocit, že jsem asi zvolil přece jen tempo na jistotu. Cítil jsem sice dost sil, ale na druhou stranu odvaha ke zvýšení tempa mi chyběla a tak až v poslední čtvrtině závodu jsem tempo opět vystupňoval.

S výsledným časem 6:03,45 jsem nadmíru spokojený a je to současně překonání českého rekordu v M45 Petra Loudy o téměř sekundu.

Ikdyž jsem se před prvním halovým závodem zrovna dobře nevyspal a co se týče tréninku, tak do závodu jsem šel s téměř nulovými objemy v zónach RV a SV, tak výsledek byl více než příznivý. Dalším testem jak na tom jsem bude o týden poyději 1000m - tam už se může projevit nedostatek RV, ale výsledek bude průkaznější a apoví mi více o možnostech startu na letošním mistrovství světa v Budapešti.
.

Žádné komentáře: