sobota 11. ledna 2014

Tatry, Strbske Pleso - 2013

25.10. - 3.11.2013

Návrat k osvědčenému modelu ...

Minulý rok se opravdu nepovedl a tak se v přípravě vracím ke svému osvědčenému modelu. Koneckonců i můj, zatím dvoučlenný podpůrný tým s tím plně souhlasí a tak je tady zastavení první - Štrbské Pleso, hotel FIS.

Devět dnů pod skokanskými můstky probíhalo jako obvykle - až na jednu výjimku jsme si každé dopoledne dali kratší tůru na rozhábání a pokochání se panaromaty. Odpoledne jsem už věnoval běžecké přípravě. Jedinou výjimkou byl den se skupinou Petra Novotného kdy jsem si dopoledne s jeho skupinou čtvrtkařů odběhal kolem plesa hodně zajímavý trénink. Pravda, Martin Čapek, Václav Barák a Dan Musil si to odběhali v tempové vytrvalosti, já ve speciálním tempu - ale stálo to za to ! Odpoledne jsem si s klukama dal ještě tempový běh s kterým jsem překvapivě neměl problémy. Přece jen se asi projevily moje (ač ne příliš vysoké, ale přece jen vyšší než u čtvrtkařů) kilometry v OV.

(po dopoledním tréninku se skupinou Petra Novotného)

Pobyt na Štrbském Plese vyšel výborně, počasí celých 9 dnů bylo neobvykle příznivé. Odtrénované  objemy byly také docela uspokojivé, tak už jen aby se zdraví dále zlepšovalo a další kroky byly stejně úspěšné
.

Žádné komentáře: