pátek 13. září 2013

Domazlice, Hvězdné házení na Chodsku a memoriál Jana Mazance - 3000m


13.9.2013

Únava ...

V průběhu týdne jsem změnil plán závodu a rozhodl jsem se běžet o tři dny dříve 3000m v Domažlicích a ne 1míli v Praze. Výsledek posledního závodu před 6 dny (Steepl 10:32 v Olomouci) nebyl nikterak ohromující, ale ne zas tak špatný. Po kvalitním tempovém tréninku 3dny před Domažlicemi jsem se tedy rozhodl pro do Domažlic jet.

( příjemné prostředí domažlického stadiónu )


Na západě Čech byl příjemný sluneční podvečer po dešti, s teplotou trochu nízkou 16stC, ale také docela větrno.

Před startem jsem cítil obvyklou předstartovní únavu, ale že to dnes nebude můj Den jsem zjistil už po 800m kdy jsem se musil pustit dvojice Frei - Štěpáník a dále už jsem si běžel pomalu klesajícím tempem sám. Poslední kilometr byl pro mě už náročný držet ještě přijatelné tempo, ale dobojoval jsem.

Výsledný čas 9:44,84 je hodně špatný i proti mým očekáváním, ale zase jsem rád, že po zdravotních problémech tento rok už můžu opět závodit a vcelku bez problémů (ikdyž výsledky bych bral lepší).

Tempo:
3:05/3:18/3:22

Výsledky:
1     Jaroslav Doubek     93     Spartak Praha 4     09:01.71        
2     Martin Frei         86     AK Kroměříž         09:06.50        
3     Pavel Štěpáník         92     TJ Sušice         09:13.21        
4     Milan Serafin         65     SK Aritma Praha     09:44.84

Kompletni výsledky na
.

Žádné komentáře: