pondělí 30. září 2013

Bechovice 2013 - 10km


29.9.2013

Důstojné ukončení sezóny ...

Tato sezóna mi opravdu nevyšla ani zdaleka podle očekávání, ale možná platí - tak jak jsem si zasloužil. Za obě zranění (únor-kotník, červen-lýtko) jsem si mohl samozřejmě sám.

Na Běchovice jsem se ale těšil a poslednímu doladění před závodem jsem dál více než obvykle. Jen jak už to tak někdy bývá, den před závodem přišly žaludeční problémy. Ráno před závodem jsem se už cítil lépe, ikdyž do samotného závodu jsem se příliš ambiciózně naladěný necítil. Trať Běchovic mi nesedí (ač ji běhám rád) a tak cílem bylo vylepšit svůj nej čas na Běchovicích 36:29 (2011). Podmínky byly velice příjemné - teplota lehce nad 10stC, jasno a mírný větřík do zad.

Po startu v 11:00 (kategorie M40 a výše) se ihned oddělila skupina vepředu, ale já jsem nechtěl začínat s tempem pod 3:30/km a tak jsem zůstal v tvořící se druhé skupince - ta se ale také velice brzo roztáhla a běžel jsem téměř celé 2/3 závodu sám. Mírným klesáním po startu jsem se dostal na 3:28/km ale postupně až k 7. km i mé tempo klesalo k průměru 2:33 (5km 17:36). Asi od 3.km až pod hrdlořezský kopec jsem tedy běžel sám a asi 20m předem mnou tříčlenná skupinka. Očekával jsem, že ji seběhnu v klesání pod kopec a pak se s nimi zkusím držet nahoru ..., ale překvapivě to dopadlo opačně - dolů jsem je neseběhl a už při přechodu do stoupání jsem je rychle minul a oddělil se. Poslední kilometr v ulicích Prahy jsem tempo dokázal ještě stupňovat, stáhnou a předběhnout Rudolfa Jánošíka který byl dloho hodně přede mnou (na kopci nejméně 50m).

V cíli čas 35:51, v samotném běhu 6. (celkově 74.) přičemž v kategorii M45 na 3.místě za Garethem Daviesem a Ervinem Beshirem a 2. v mistrovství ČR M45 (Garet má občanství UK a Ervin sice nerodilý Čech občanem ČR je).


( Běchovice 2013 - M45 )

Výsledky M45:
Gareth Davies   34:40
Ervin Beshir    35:17
Milan Serafin   35:51
Ján Kuchárik    36:24
Karel Šourek    36:28

Info a výsledky Běchovic
.

Žádné komentáře: