úterý 19. června 2012

Decinska 1mile

Letos první CZ M45 rekord ...

Začátkem týdne (pondělí) jsem si velikou radost na Odložilově memoriálu neudělal a tak jsem si v sobotu naplánoval další pokus o CZ M45 rekord na 1 mili. Ve středu po Odložilovi jsem sice měl dost náročný trénink překážky + rychlost a zvláště stehenní svaly jsem cítil ještě v sobotu před závodem, ale nějou dynamiku v nohách den před závodem jsem začínal cítit, což byl dobrý signál. Kromě toho jsem si ale trochu namohl nejaký svalík nad levým kolenem vzadu, z vnějšku.

Závod na 1 mili byl v Děčíně kde jsem ještě neběžel a docela jsem se na něj těšil. Musím žíct, že pořadatelé připravili opravdu hezký závod jak na 1 mili dospělých, tak řadu dětských běhů. Počasí bylo také dost dobré na slušné časý - teplota stoupala k 25stC a ikdyž lehce foukalo, bylo to pořád příjemné.  Před startem jsem se potkal s Martinem Austem, což mě potěšilo zvláště tím, že Martin běhá přece jen rychleji než já a mohli jsme se tak domluvit na střídání.

Po startu jsem běžel v čele já, druhé kolo Martin, třetí já a čtvrté Martin. Tempo jsem si naplánova na CZ M45 rekord - tedy 4:40 (Petr Louda z roku 2010). Po jednotlivých dvoustovkách jsem vnímal, že mám stále lehký náskok na tento čas a před poslední dvoustovkou to mohlo být tak 2s. Ve finiši jsem si tak byl téměř jistý že to dnes vyjde. Na poslední rovince jsem sice také cítl že svalové problémy v levé noze úplně nezmizely, ale v cíli jsem s časem 4:36,77 byl nadmíru spokojený. CZ M45 rekord o téměř 4s mě opravdu potěšil a také přibližný mezičas na 1500m někde kolem 4:18 je docela dobrý.

Výsledky:
1 mile

1.Aust Martin73Dukla Praha4:35,11
2.Serafin Milan65Aritma Praha4:36,77
3.Profeld Ramil78Slovan Liberec4:45,16


Kompletní výsledky:
http://online.atletika.cz/upload/decin_16_6_2012.xls

Žádné komentáře: