pátek 4. listopadu 2011

Kemp: Vysoké Tatry, Štrbské Pleso - 2011

Podzim v Tatrách - jak jinak ...

Ale dlouho jsem přemýšlel zda se tento rok vůbec vydat opět na "pleso", přece jen mé možnosti pracovního volna nejsou neomezené a děti (můj T&F team) v rodinné anketě favorizovali lyže. Nakonec jsem neodolal pozvání kamarádů a sbali sebe i dětin no a nelitoval jsem.

(na jedne z T&F tůr, tentokrát na Popradské pleso)

Po příjezdu byl ještě na cestě kolem plesa krátký úsek s námrazky, ale cesty pro kopečky a zbytek okruhu plesa byl v ideálním stavu. Počasí se den ode dne jen zlepšovalo a denní teploty od +2 do +6 (jeden slunečný den i více) byly na běhání i tůry skvělé. Když k tomu přidám ještě (zatím a to bych měl zaklepat)  velice dobrý stav pohyblivosti mého těla, tak výsledkem nemohlo být nic jiného než velice slušné natrénované podzimní objemy a to včetně odpovídající kvality. Jen při těchto podmínkách se mi příliš nechtělo do posilovny a raději jsem čas který jsem měl na trénink věnoval běhání.

Regeneraci, jako už každý rok, jsem si užíval v hotelové sauně, termálním bazénu v Popradu, ale také patrijský-welness a na cestě domů také termál v Bešeňové.

Tréninkové součty v porovnání s předchozími roky byly tentokrát opravdu nej ..., tak snad mi to vydrží i po zbytek přípravy, ale k zužitkování v hlavních závodech je ještě hooooodně daleko.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Jo, Štrbské Pleso je nádherné a hlavně jsou tam super cyklistické trasy:-)

http://www.strbske-pleso.cz/cyklistika