neděle 30. září 2012

Bechovice 2012 - 10km

30.09.2012

Tentokrát jen společenská záležitost ...

Snad ani není o čem psát. Týden před závodem jsem po půlmaratónu natrénoval dost hodně jak co do objemů, tak i kvality. Pak ale na mně padlo nachlazení se vším negativním co k tomu patří. Takže až 3dny před Běchovicemi jsem si lehce zaklusal a nakonec se i rozhodl Běchovice nevypustit.

Počásí téměř ideální, teplota nad 10stC, protivítr téměř žádný. Zpočátku se mi běželo dobře a první km jsem probíhal v tempu mezi 3:20-3:30. V polovině závodu jsem ale začal zpomalovat a to nejen díky kopcům Táborskému a Hrdlořezskému. Zvlaště ten Hrdlořezák mi dost ubral. V posledním km jsem pak už ani příliš tempo nestupňoval. Výsledný čas 36:43 (vloni 36:29) je mizerný, zvláště při porovnání s mým výkonem z půlmaratónu před 2.týdny (téměř stejné průměrné tempo). No ale za daných okolností jsem rád že jsem se alespoň hezky proběhl.

Výsledky:
http://www.bechovice-praha.cz/data/files/116_results_bechovice.pdf
.

Žádné komentáře: