středa 25. května 2011

Závody družstev MPD1 2011: 800m

Není každý den posvícení ...

Závody družstev mám fakt moc rád především pro svoji specifickou atmosféru a tak letos znuvu jako minulý rok 800m. Ještě minulý týden jsem cítil že forma přichází a očekávání vzrůstala každým tréninkem. V pátek vnoci (4dny před závodem) jsem dostal teplotu, další den došlo ke zklidnění a v neděli už jsem byl vpořádku. V pondělí při rozklusání už jsem byl také v normálním stavu, ale přesto mi to na pohodě a asi ani na formě nepřidalo.

Před závodem na Strahově jsem se rozcvičoval s Tomášem a pocity byly dobré. Jen trochu foukalo více než by bylo vhodné. Těsně před startem ještě přišel Filip Mestek zda se muže vyvézt. S tím nemám problém a kývnu. Po startu v drahách se rozbíhám bez jakéhokoliv taktizování, ale právě Filip to nakopl tak, že na 100m je přede mnou asi 3m, ale lehkým zrychlením jej rychle stáhnu. Na 200m jsme tak za 29,5. Filip po 200m zvolňuje a já zrychluji nebo držím zrychlené tempo a jdu před něj, ale asi jsem to tempo držel až příliš. Na 400m jsem někde kolem 59 (to je na výsledný čas k 2:00) a za sebou nikoho neslyším. Je mi jasné že jsem to trochu přehnal, ale zatím se mi běželo dobře, ikdyž už cítím jak se mi frekvence kroků zvlňuje. Na 600m asi za 1:31 (to jsem hodně pod oficiálním českým rekordem na 600m M45 = 1:34,45) toho už mám dost. Nohy těžknou ... Od 700m je to ale už ten klasický pochod. Fakt bych se nechtěl vidět. Do cíle doklopatám v čase 2:06,06. Není to propadák, ale výsledný čas by mě uspokojil tak o více než 2sec. lepší. No ale co - na to jak takticky špatně jsem to dnes běžel, tak ten čas má jakousi svou hodnotu (něco pozitivního přece musím najít).

Naše družstvo nakonec skončilo třetí mezi čtyřmi lídry - s odstupem za Spartou a těsně za Kotlářkou, ale o hodně před Spartakem. Ostatní družstva už byla s odstupem.

Výsledky:
800 m/Muži Běh1
1 Serafin Milan SK Aritma Praha 2:06.03
2 Mestek Filip SK Kotlářka Praha 2:09.99
3 Kameník Tomáš SK Aritma Praha 2:13.01
4 Korenčík Michal TJ Sokol Kbely Praha 2:13.98
5 Černý Zdeněk AC Praha 1890 2:17.69
6 Korenčík Martin TJ Sokol Kbely Praha 2:24.38

800 m/Muži Běh2
1 Šedivý Jan TJ Sokol Kbely Praha 2:04.00
2 Sysel Ctibor Spartak Praha 4 2:14.18
3 Kabelka Jiří Sokol Král.Vinohrady Praha 2:14.83
4 Pelouch Jan A. C. Sparta Praha 2:50.92
MB Smetana Šimon Spartak Praha 4 2:25.14

Žádné komentáře: