neděle 1. května 2011

57.Polabske zavody - Kolín: 3000m

Takový nějaký start ...

První Máj a venkovní sezóna začala. Na začátek jsem se rozhodl pro delší běhy a tak na první závod došlo na 3000m v Kolíně. Také jsem chtěl vidět a proběhnout se na novém stadiónu Mirka Tučka v Kolíně. Ten původní ovál měl (vlastně stále ještě má jako rozcvičovací) jen 300m, ale v nádherném prostředí lesů na pobřeží Labe. Nový 400m - regulérní ovál je hned vedle toho původního, zasunutý více do polabských lesů, nemá už stromy v zatáčce, ale povedlo se vytvořit velice hezké atletické místo.

Já osobně jsem měl poslední týden tak trochu problematický. Minulou neděli lehká křeč v pravé noze, pak spousta práce po velikonocích, vícero společenských záležitostí a i životospráva nebyla zrovna optimální. Koncem týdne jsem se cítil fyzicky dost špatně a zvažoval jsem zda vůbec do Kolína pojedu. Snad rozhodlo to - chtít vidět a užit si nový stadión.

Seznam přihlášených mně také nepotěšil - 4 mladí z Pardubic a Kolína s podstatně lepšími časy (pod 9:00) a pár soupeřů na opačném pólu ( přes 10:00). To vše dohromady dávalo předpoklady, že jsem v tom dobrém středu, jenže úplně sám ! Po startu se bohužel mé očekávaní naplnilo a tak jsem v závěsu běžel jen prvních 200m a pak až do cíle sám. Samotné tempo jsem si stanovil ambiciózně na 3:05 a v plánu jsem vydržel přesně první kiloletr - 3:04, pak jsem pomalu ztrácel. V druhém km propad na 3:10 a ve třetím na 3:12. Výsledný čas 9:26,96 je mým novým PB a tak by bylo rouháním nebýt spokojený, ale když vemu v úvahu svůj zmiňovaný fyzický stav před závodem, tak je mi jasné, že za normálních okolností bych musel běžet lépe. Podmínky závodu byly přitom velice dobré (kromě toho že jsem neměl s kým běžet) - teplota asi 11stC a jen velice mírný větřík.   

Výsledky:
1 Hejduk Zdeněk / TJ Sokol Kolín-atletika  08:49.38    
2 Janů Jan / Hvězda SKP Pardubice            08:51.58    
3 Bucifal Libor / Hvězda SKP Pardubice     08:52.93    
4 Dymák Pavel / Hvězda SKP Pardubice    09:20.16    
5 Serafin Milan / SK Aritma Praha              09:26.96    
6 Fiedler Lukáš / SKP Nymburk, o.s.         10:47.76    
7 Šimák Radek / SKP Nymburk, o.s.         11:14.24

Další plánovaný závod je za necelý týden a to 2000m, tam už se snad budu cítit lépe.

Žádné komentáře: