pátek 1. května 2009

Kemp: Lanzarote, Club La Santa, duben 2009

Sportovní ráj, to je pro mně a řejmě nejen pro mně ostrov Lanzarote a Club La Santa. Letos již podruhé využívám možnost přidat se k českým vicebojařům, sprinterům a skokanům a strávit 2 týdny v místě kde člověk který chce sportovat najde úplně všechno - atletickou dráhu, 50m olympijský bazén, lagůnu s mořskou vodou, velikou posilovnu, haly, hřiště, kurty na všechny možné sporty, cesty a necesty pro běhání mimo dráhu a silnice s minimálním provozem na cyklistiku, no a také welness a k tomu všemu půjčovnu jakýchkoliv sportovních potřeb a v případě potřeby rady sportovních instruktorů. Klasické povzdechnutí - škoda, že den má jen 24 hodin. Více než užitečný je dětský koutek se sportovním i kulturním programem pro mé děti, ... , ideální klíma po celý rok a skvělá španělská kuchyně vše završují. No kdo by tomu mohl odolat.


(tak to je ten sportovní ráj, budí dojmem pevnosti ...)
Do La Santy odlétám ve středu 15.4. přes Madrid s tím, že o velikonocích vypouštím na 4 dny běžecký trénink pro bolesti někde mezi achilovkou a lýtkem levé nohy. Mám tedy pochybnosti o původním záměru věnovat se kvalitním běžeckýmn tréninkům. Po prvních dnech se ale zdá, že levá noha je vpřádku a ani tartan, či asfalt, dokonce ani tráva ji nevadí.
(rozklusání před tréninkem na trávě je opravdu příjemné)


Na začátku 2. týdne mám pro změnu problém se spodní části holeně pravé nohy, ale nakonec jsem odběhal více než jsem plánoval a především ve vysokých tempech (např. 6x1000m v tempu 3:25, nebo 7x800m za 2:36, či 8x600m za 1:51, vždy při Int=3').
(takhle prázdno na dráze dopoledne nebylo, ale tentokrát běhám až odpoledne)

Kromě běháni jsem si sebou přibalil také plavky a plavecké brýle. Původně jsem chtěl naplavat větší objemy, ale nakonec jsem spokojeny i s odplavanými 15km. Přece jen ne vždy jsem se přinutil vstávat na plavání ještě před snídaní a v pozdním odpoledni jsem se čas od času také věnoval dětem (na střídačku s ostatními rodičemi). Perličkou pro mně bylo, když při jednom z ranních plavání jsem zjistil že v dáze se mnou plave také jedna z nejlepším IM-enek, loňská vítězka IM South Africa, Lanzarote, UK, ... - Bella Camerford, nyní již Bayliss. Pravda, zatímco já odplaval 3 bazény, tak Bella jich měla 5. Pak jsme se ještě jednou minuli při odpoledním klusání kolem hotelu - tady bylo naopak její tempo pomalejší toho mého ;-)
(ráno v 7:00 je bazén k dispozici ...)

(... a především poloprázdný !)


Co se týče cyklistiky, tak tady jsem neměl příliš veliké ambice, jelikož se s kolem teprve seznamuji a je to takové ostýchavé seznamování. Nicméně kolu jsem v průběhu pobytu přišel na chuť a věnoval mu stále více času. Nakonec najetých téměř 300km je pro mě snovým objemem.
(na začátku vyjížďky po cestách IM Lanzarote)



(a takové výhledy se nabízejí 'ironmanům' ze sedla jejich kol - tento rok již za pár týdnů)

Co dodat na závěr ? V létě se sem nevrátím, ale to jen proto že léto je pro mně příjemné trávit v Čechách, ale v průběhu další zimy tady hodlám opět pár týdnů své tělo potrápit - že by i 22.05.2010 ;-). Tr0ninkové termíny zvolim asi trochu jiné, přece jen letošní april byl v Čechách hodně letní.





Žádné komentáře: