čtvrtek 24. ledna 2013

VZ Hala Praha Stromovka - 3000m

22.01.2013

Úspěšný test tempové vytrvalosti.

Po 4 půl měsících jsem byl opět na startu závodu. Začátkem roku jsem se rozhodl pro halovou sezónu. Jako první závod jsem zvolil tu nejdelší trať - 3000m také jako test jak jsem na tom tempově.

Trénink na sezou jsem zahájil o něco později kvůli maratónu na konci října. Po kratší, asi dvoutýdenním poklidu jsem až v polovině listopadu přešel do plného tréninku. Podařilo se mi něco naběhat ve spec. tempu, ale rychlostní vytrvalost stihl zatím jen zlehka.

Úterní večer - běžím ve 2.běhu, start asi ve 20:45. Po startu se hned řadím k mantinelu v druhé polovině pole kde jsem běžel celý první km asi za 3:04. Tempo se mi ale zdálo dost rychlé a tak jsem se raději skupiny pustil (možná chyba, ale na čas pod 9:15 jsem se necítil) a lehce zvolil. Problém nastal v tom že jsem si to už musel táhnout sám až do 2,6km. Druhý km byl za 3:08. Pokračoval jsem asi ještě o něco pomalejším tempem a až v konci závodu jsem tempo opět stupňoval a stahoval skupinu před sebou. V posledních 2 kolech jsem očividně zrychlil, ale celý poslední km byl opět za 3:08.

Výsledný čas 9:20,47 je velice dobrý a jsem plně spokojený. Také v porovnání s rokem 2011 a 2012 kdy jsem v hale vždy běžel 9:27 je to dobrý signál pro další závody.

Výsledky:
1. běh1 Jakub Zemaník 95 SSK Vítkovice 08:28.21  
2 Václav Janoušek 85 Spartak Praha 4 08:30.15  
3 Josef Havlíček 94 T. J. Sokol České Budějovice 08:38.24  
4 Petr Pechek 83 TJ Maratonstav Úpice 08:41.37 
2. běh1 Adam Zenkl 95 SSK Vítkovice 09:05.68  
....
7 Milan Serafin 65 Sk Aritma Praha 09:20.47 
.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Milane, 9:20 je moc pěkný výkon. K vyhledání Tvého blogu mě přiměl čas Martina Austa 1:56 na 800m z Lince. Líbí se mi, že i ve veteránském věku se dokážete připravit na takové výkony na krátkých tratích. Tvé výkony mě motivují stejně tak jako výkony Bořka Jančíka. Hodně me vloni překvapilo Tvých 1:17 na půlmaratonu. Jsem o 10 let mladší a vím jak těžké je odtrénovat kvalitní rychlé tréninky a dostat se na časy jaké předvádíš na 800-1500m. Držím palce ať Ti to letos zase běhá! Pepa Pomikálek

milans řekl(a)...

Ahoj Pepo,
moc děkuji a také Ti přeji hodně úspěchů a trpělivosti v tréninku. Snad se někdy brzy potkáme na závodech.
Milan