sobota 5. března 2011

Mistrovstvi CR Veteranu Hala ve Stromovce: 800m

O titul a rekord ...

Mistrovství republiky veteránů je krásný závod a musím přiznat, že krátkou halovou sezónu jsem si naplánoval i kvůli tomuto závodu. Pohoda, ale při maximálním soupeření těch kteří dělají atletiku jen a jen pro radost.

Koncem minulého a zkraje tohoto týdne jsem na tréniku cítil, že mi začíná forma stoupat, ale úterním tréninkem RV jsem to trochu přibrzdil a asi více než bylo zdrávo. Navíc mě ještě od minulého týdne pobolívala levá achilovka. Už rozklusáni den před závodem signalizovalo únavu a také probuzení do dne závodu nebylo příliš optimistické.

finiš 800m (foto: Miriam Stewartová)

Předem jsem se přihlásil na 800 a 400m, ale několik dnů předem jsem se rozhodl, že to bude jen půlka. Achilovka, únava a také perspektiva ME-V v Belgii za dva týdny mně brzdila v přehnaných závodních ambicích.

Závod samotný probíhal tíměř dle očekáváni. Po startu z hendikepů vyrazil velice rychle o devět let mladší Martin Aust. Já jsem se zařadil na druhé místo, ale už při seběhu byla mezi námi díra. Petr Pekař se řadil podle "slibu" za mně, ale podle toho jak jsem jej sledoval na trénincích jsem očekával, že mně bude více tlačit dopředu. No dost brzo jsem jej přestal cítit za zády - škoda. A tak jsme více méně kroužili osamoceně až do cíle. Podle mezičasů je vidět, že počáteční tempo bylo pro mně o něco málo rychlejší než by bylo vhodné (200m asi 30,0/400m asi 61,5/600m asi 94,0), ale ne úplně špatné.

Martin Aust, ja, Petr Pekař

Výsledný čas v cíli 2:06,94 je také novým českým halovým rekordem v kategorii M45 (venkovní mám v držení od loňska), tak snad vydrží tak alespoň 3 roky :-)

2 komentáře:

koyama řekl(a)...

Blahopřeju! Moc pěkný výkon.

milans řekl(a)...

Děkuji Jiří. Přeji hodně úspěchů v sezóně a hlavně ať Ti slouží zdraví.
Milan