sobota 19. února 2011

Kemp: Mauritius - 2011

Zimní příprava v teple na halu ...

Letošní zimní přípravu jsem, co se týče míst a termínu, zvolil obdobnou jako minulý rok, ale není vše stejné co se na první pohled zdá být. Rok zpátky jsem svůj trénink v tomto období zaměřoval někam kolem 800-1500-5000m. Letos by to mělo být k 400-800-1500m. No a také představu o závodech mám o něco jinou - především se chystám na pár halových závodů s vrcholem na ME-V v belgickém Gentu (1500m)v 2/2 března, ikdyž hlavní vrchol bz měl být MS-V v kalifornském Sacramentu počátkem července.

Už před odletem na Mauritius jsem se tentokráte zapřisáhal po loňských zkušenostech, že první den po příletu budu jen a jen odpočívat - nanejvýše si půjdu zaplavat. Několik hodin jsem si to připomínal, ale když šly holky v podvešer běhat, tak ..., no nakonec jsem se udržel, ale dalo mi to hodně přemahání.

dopolední streatching na pláži

Trénink jsem si jako vždy naplánoval, a plány se obvykle ne úplně plní, musím říct, že tentokrát jsem na konci pobytu musel uznat, že plán a skutečnost se sobě téměř rovnají, možná že ta realita o něco přesahuje původní plán. V běžeckých trénincích jsem v porovnání s minulým rokem o něco zkvalitnil a zkrátil. Nejkratší úsekové tréninky byly 500metrové a nejdelší souvislé běhy jen o něco málo překračovaly 10km. 

rozklusání před běžeckým tréninkem

Během 13 dnů jsem tedy trénink naplnil, ale byla to také rodinná dovolená jako všechny mé ostatní "kempy" a tak i tentokrát jsem si pohrál s vlnama Indického oceánu a užival si teplot kolem 30stC, tropického ovoce a dobrého jídla s jíhoafrickým vínem.

někteří relaxují, a jiní kompenzují :-)

Žádné komentáře: