pondělí 15. března 2010

Kemp: Lanzarote, Club La Santa, brezen 2010

Opět v ráji ...


Plánování mi letos jde. Po návratu z minulého sportování v teple v polovině února se v Čechách oteplilo a dalo se asi 3 týdny  slušně běhat a sotva se začalo znovu ochlazovat, tak už sedím v letadle a mířím do ráje - teda toho sportovního. Jak se zpívá v songu Club La Santa: "You can jump, you can swim, ..." .přemýšlím který z běžných letních sportů se tady nedá dělat, ale asi to nevymyslím. Stejně sem jezdím především za atletikou a trochu sportovní kompenzaci jako plavání, cyklistika a také trochu posilovna, wellness. No ale děti, po loňském boxu si letos také zasurfovaly.

Mým cílem je dokončit objemový trénink, lehce zaťukat na dveře speciální přípravy a tím také být připravený na první část závodního období - silniční běhy. Oproti loňskému roku nemám v úmyslu běhat dlouhé běhy a také už tolik nebláznit s tři-fázovým tréninkem. Běžecký plán je postavený na rovnoměrném rozdělení dráha-silnice&offroad.


V první polovině pobytu naběhávám docela slušnou kvalitu, včetně rychlosti a dokonce i techniky př., ke konci se pohybuji více na úrovni tempové vytrvalosti. Na rozdíl od loňských pobyty zařazuji i lehkou sílu, ale jen jako nutný doplňek. Přece jen je mi lépe na slunci a mořském vzduchu.


 

Běhání na silnici kolem laguny si ale přece jen nemůžu nechat ujít už po příletu první den, ale také se snažim trochu držet zpátky. Maraton v první polovině roku 2010 neplánuji a mým nejdelším závodem by měl být půlmaraton. No ale při té běžecké pohodě mi to hlavou hned problesklo - co takhle si přece jen někdy dát i ten maratónek. No ale obdobné myšlenky přicházejí když jsem v bazénu, nebo na kole - to ale opět ty ironmení (takové to ironvábení).



Kolo a bazén beru letos více jako kompenzační cvičení k běhu, ale jak jizda po Lanzarote, tak plavání v otevřené padesátce má něco do sebe a podle tréninkových časů jsem se snad i zlepšil - ikdyž subjektivně (podle toho jak kolem mně plavou ostatní mi to to vůbec nepřide - asi se za ten rok zlepšili ještě více než já) to tak nevypadá a ani jsem tentokrát neplaval s Belou Bailies v jedne dráze :-)

Pár čísel na závěr:
Doba pobytu = 10dnů
Počet tréninkových jednotek = 21
   - 10 běžeckých (136 km)
   - 5 plaveckých (7.8 km)
   - 4 cyklistických (214 km)
   - 2 silových (740 cviků)

Žádné komentáře: