úterý 10. února 2009

Trenink: 2009 - Mikrocyklus V/1 (02.-08. unor)

Na konci tydne plavecky kemp.



V tydnu jse potreboval odbehat planovane treninky tak abych se mohl plne soustredit na zlepsovani plaveckeho stylu na plaveckem kempu etriatlonu v Chrudimi (6-8.unor).



Plan:
R /Hill /RV/TV / OV2 / OV3/OVL /Sila /Plav. /Kolo&Bezky / SUM beh
0 / 2.4 / 0 / 6.0 / 32.0 / 8.0 / 16.0 / 204 / 3.0 / 30 / 64.4



Skutecnost:

0 / 0 / 0 / 6.0 / 32.2 / 8.0 / 16.3 / 204 / 9.0 / 0 / 62.5



S vyjimkou kopcu a jsem svuj bezecky plan splnil, samozrejme naplavany objem diky kempu (9km) nasobne prekrocil, kolo jsem bohuzel nestihl. Behalo se mi docela dobre a s Ct trenink 6x1km jsem byl take spokojeny. Dlouhy beh v Ne (16.3km) ktery jsem absolvoval po svem navratu z kempu jsem si mohl odpustit. Jednak jsem po navratu uz nemel silu vubec na nic a zda se ze to ma i dalsi odezvu na levem lytku - doufam, ze ne na dlouhou dobou.
Jeste v prubehu tydne jsem stale zvazoval svou ucast na Marathon-Barcelona (1.3.), ale nakonec jsem se rozhodl neabsolvovat zdny marathon v teto casti roku. Snad jeste zvazim zda misto duatlonu Krusnoman nakonec prece jen nepobezim PIM Marathon v Praze, ale nejevi se mi to ted prilis pravdepodobne.



Plavecky Kemp: Chrudim (6-8.unor 2009)

Odjizdel jsem trochu s obavou do ceho se to hrnu, ale realita byla dobra. V Pa test na 200m (3:50) a 50m kraul-nohy (2:20) ukazaly realitu. Ac cas na 200m me i potesil, tak prece jen patril k tem pomalejsim. Kraulove nohy jsem mel snad nejpomalejsi. Vysledkem bylo 3.druzstvo.

2-fazove treninky v So a Ne mi daly zabrat (k tomu jsem si v So odpo. pridel nekoli bazenu). Dril techniky byl dost narocny ale snad bude mit nejkay pozitivni prinos.

Na co se zamerit:

- ruce nezanorovat do vody

- zaber dotahovat az ke stehnu !!!

- loket z vody ostre nahoru a dlan tahnout nad vodou

- trup co nejvice otacet nejen na nadechove strane, ale i te druhe

- zadek vice nahoru k hladine

- nohy (asi nejvetsi problem) - kotniky by se mely dostavat lehce nad hladinu

- trenovat kraulove nohy s tim, ze momentalne se asi aktivne nezapojuji ty potrebne svaly.

Žádné komentáře: